|
|
Gemiddeld
( 1 punt) |
Goed
(2 punten) |
Score |
Dimensie
1 |
De leerling heeft de informatie niet in een
goedlopende zin verwerkt. Hij heeft alleen steekwoorden
neergezet. Plaatjes zijn vergeten. |
De leerling is vergeten om plaatjes in de
PowerPoint bij te voegen. De informatie is kloppend. |
Alle informatie en beide plaatjes zijn aanwezig in het verslag
en/of PowerPoint. |
0,
1 of 2 |
Dimensie
2 |
De leerling heeft de afstand tussen
nederland en Antarctica niet opgemeten in google Earth. |
De leerling heeft de afstanden opgemeten
alleen mist het plaatje erbij.
OF
het plaatje is wel aanwezig maar de afstand
mist. |
De leerling heeft beide afstanden gemeten en opgenomen in zijn
verslag. Daarbij heeft hij ook het plaatje in zijn PowerPoint
staan. |
0,
1 of 2 |
Dimensie
3 |
De leerling heeft geen idee wat het verdrag
van Antarctica inhoudt.. |
De leerling benoemd vijf landen die aangesloten zijn bij het
verdrag maar hij/zij geeft gheen extra informatie over het
verdrag. |
De leerling heeft de 3 vragen op de juiste manier beantwoord. De
antwoorden zijn correct. |
0,
1 of 2 |
Dimensie
4 |
De leerling heeft geen informatie gevonden
over de flora en fauna op Antarctica. |
De juiste informatie is aanwezig alleen de
plaatjes ontbreken.
|
De juiste informatie is aanwezig en ook de plaatjes staan netjes
in PowerPoint. |
0,
1 of 2 |
Dimensie
5 |
De leerling is heel vraag 5 vergeten! |
De leerling heeft beschreven wat het
broeikaseffect is alleen vergat de gevolgen voor Antarctica te
beschrijven |
De leerling heeft de juiste informatie in
zijn verslag staan, met daarbij een plaatje over het
broeikaseffect in zijn PowerPoint. |
0,
1 of 2 |
|
|
|
Totaal score: |
|